Jeśli chcesz dokonać zmiany lub uaktualnić dane na polisie zawartej w Allianz Direct, możesz tego dokonać bez wychodzenia z domu.
- Sprzedałeś/kupiłeś auto z polisą Allianz Direct
- Nastąpiła pomyłka/zmiana w numerze rejestracyjnym/nadwozia
- Zmieniły się Twoje dane osobowe/adresowe
- Składka ubezpieczenia została błędnie skalkulowana
- Chcesz otrzymać zwrot za niewykorzystany okres ubezpieczenia
- Chcesz dopisać współwłaściciela do polisy komunikacyjnej
- Potrzebujesz zaświadczenia o przebiegu ubezpieczenia
- Chcesz wypowiedzieć/rozwiązać polisę ubezpieczeniową
Chcesz coś zmienić? Masz dodatkowe uwagi? Wyślij zgłoszenie przez formularz kontaktowy - zakładka KONTAKT (na górze strony Allianz Direct).
Pamiętaj o dołączeniu niezbędnych dokumentów - wszystkie niezbędne dokumenty znajdziesz na stronie Allianz Direct w zakładce „dokumenty do pobrania” na samym dole strony.